Friday, October 31, 2008

Background and custom editing


Ini antara gambar adik aku yang tersenyum simpul masa kahwin dia hari tu. Tapi bukan aku yang amik gambar ni, photographer malas mana entah yang amik. Sebab tu... korang jangan tanya kenapa.
Atas dasar kasihan gaban... aku tolonglah editkan balik sebagai kerja amal ngan hadiah kahwin untuk dia. Kalau tak.... hmm... jangan haraplah.
Gambar asal adalah sebelah kiri sekali dengan songket merah atas pelamin tu. Gambar tengah dan kanan sekali tu selepas editing custom dan background sekali.
Takyah cerita banyak kot, sebab gambar ni dah explain apa yang aku buat sebenarnya. Sila e-mail saya jika anda mahu berkahwin kat depan piramid ker.... kat belakang Eiffel tower ker... atau kat Old Trafford. Mana-mana pown boleh....
Harga bergantung pada size dan detailing editing, Sebab untuk gambar tukar background macam ni.. lighting benda yang paling penting kot. Kalau tak dia nampak cam tak real jer. Macam template ala-ala pulak.
click imej untuk gambar besar

No comments: