Tuesday, October 28, 2008

Nak Tukar Warna Songket

Ini antara job yang boleh buat mata aku juling nak buat editing dia. Lagi-lagi lah kalau editing aksesori mengarut kat kepala pengantinlah, kat pending lah. Haa.... macam-macam. Untuk editing macam ni, biasanya aku charge mahal sikitlah. Sebab detailing dia sebiji-biji aku buat. Kalau yang tahu... macam mana nak pakai editing software tahulah betapa jenuhnya nak buat benda ni. Tapi selalunya orang nak aku buat free jer. Minta maaflah yer... tak ada kerja amal dah. Dah penat pakcik buat kerja-kerja ikhlas ni.

Harga bergantung pada size print dan detailing costum serta kerosakan lain pada gambar. Bermula dari RM50 sekeping untuk size 8R,
Tiga contoh untuk anda bandingkan. Yang dua atas tu gambar adik aku. Handsome tak... bukan adik aku. Tapi kerja aku. Hahahaha.... enjoy

No comments: