Friday, October 31, 2008

sephia

Ini benda biasa yang selalu aku suruh pengantin buat kalau dia orang bergambar kat atas katil. Sebab bila pengantin dah atas katil... biasanya dua-dua jadi bengong sekejap untuk empat lima shoot pertama. Orang suruh buat lain dia orang buat lain. Benda paling senang untuk warming-up aku suruh dia orang duduk cam dalam gambar sebelah pastu pandang hujung katil. Bila dah tak pandang kamera.... maka automatiklah pengantin akan tersenyum sendiri.

Sampai aku kena panggil dia orang pulak sebab sikit punya syok dia dok mengelamun. Tah mengelamun ke mana aku tak tau. Hahaha...!! Tapi.. memang benda ini terjadi pada ramai jurugambar pengantin. Baik yang berkamera besar mahupun berkamera kecik.

Aku suka gambar sephia wan yang ni sebab tone blending dengan detail songketnya. Subjek aku berjaya memasukkan diri mereka antara warna blind satin kat belakang tu dengan cadar baru bilik perasmian. Huhuhu... hebak mu Awe...

click gambar untuk imej lebih besar



1 comment:

Qibran said...

salam..
smart blog.. good luck for everything..


Qibran..